Beiträge von Laurius

    Zitat

    Original von ingo
    hallo,
    was für ein material kann man nehmen um den papierstreifen im rotationsfilter selbst zu schneiden? es sollte sich ja nicht auflösen.
    ingo



    I just threw that paper away, cleaned up the filter and put it back together again. I think theres not much difference, whether you have the paper in the filter or not.


    Lauri


    -----


    Ich warf das Papier weg, gereinigt die Filter und legen Sie sie wieder richtig zusammen. Ich denke, es gibt keinen großen Unterschied, ob Sie das Papier im Filter oder nicht.


    Lauri

    Thanks for everyone!


    I just bought and installed two 155 Ah batteries. As far as I can say, they work just fine. Since its often -25 here in winter, I hope it justifies spending more money on batteries.


    I wonder where could I get a repair manual for W50 (4x4). Any suggestions?



    ---------



    Vielen Dank für alle!


    Ich habe gerade gekauft und installiert zwei 155 Ah Batterien. Soweit ich das beurteilen kann sagen, sie arbeiten einfach gut. Seit seiner oft -25 hier im Winter, ich hoffe, es rechtfertigt, mehr Geld in Batterien.


    Ich frage mich, wo könnte ich eine Reparaturanleitung für W50 (4x4). Irgendwelche Vorschläge?

    Thanks, Hulli!


    Got the measures and the filter.



    Laurius


    -----


    Danke, Hulli!


    Haben die Maßnahmen und den Filter.

    Hello! I have a problem with identifying W50-s oil filter element. Former owner has "adjusted" the filter by pressing it together to make it shorter. Can you, please give me some marking for the right oil filter or, if possible, measures for it. Thanks! Lauri Semevsky Estonia Hallo! Ich habe ein Problem mit der Identifizierung W50-s Ölfilter Element. Ehemalige Eigentümer hat "bereinigt" den Filter, indem Sie ihn zusammen, um es kürzer. Können Sie, bitte geben Sie mir einige Kennzeichnung für den richtigen Öl-Filter oder, wenn möglich, Maßnahmen für sie. Danke! Lauri Semevsky Estland
    Hello everybody! I'm a fresh W50 owner from Estonia. Its originally an army truck, it has done only 20 000 kms but unfortunately it hasnt had much "love and care" from previous owner. Question is: what kind of batteries are best to use for 24V electric system? How much starting power etc?